Strategijom razvoja Kineziološkog fakulteta definira se:
- Postojeće stanje s jasno prepoznatim snagama, slabostima, prilikama i prijetnjama relevantnim za daljnji proces razvoja institucije;
- Strateški ciljevi razvoja nastavne djelatnosti, znanstveno-istraživačkog rada, transfera znanja, upravljanja resursima i međunarodnih odnosa i odnosa s javnošću;
- Posebni ciljevi za svako područje s istaknutim aktivnostima;
- Ključni pokazatelji uspješnosti, mehanizmi praćenja, odgovorne osobe i rokovi provedbe;
- Dokumenti koji se moraju izraditi i primijeniti.
Strategija razvoja Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za razdoblje od 2014. do 2020. godine uvažava tradiciju i postignuća fakulteta kroz njegovu pedesetpetogodišnju povijest. Također, strategija prepoznaje aktualni trenutak i poziciju Fakulteta u užem i širem društvenom kontekstu. Temeljem snaga, slabosti, prilika i prijetnji, defi nirani su mogući putevi u ostvarivanju strateških ciljeva. Pri tome se vodilo računa o realnim mogućnostima angažiranja svih fakultetskih resursa, ali i temeljnom nastojanju svih zaposlenika i studenata fakulteta da KF postane institucija najviših međunarodnih akademskih
standarda.
SWOT ANALIZA:
SNAGE
- Tradicija vodeće institucije u području kineziologije u regiji;
- Povoljna dobna kadrovska struktura nastavnika i suradnika;
- Solidna fakultetska materijalna infrastruktura;
- Interdisciplinarnost studijskih programa zbog kompleksne strukture kineziologije;
- Partnerski odnosi s većinom institucija vezanim za područje sporta i javnog zdravlja u RH;
- Stalno unapređenje međunarodne suradnje;
- Pozitivna i stabilna fi nancijska situacija;
- Iznadprosječna ocjena (Sveučilište u Zagrebu) rada nastavnika od strane studenata;
- Iznadprosječna znanstvena produktivnost per-capita u društveno-humanističkom području u Republici Hrvatskoj.
SLABOSTI
- Nedefi niran status studijskog programa integriranog sveučilišnog studija kineziologije;
- Nedovoljan broj stalno zaposlenih nastavnika i suradnika te vanjskih suradnika za pojedine predmete;
- Nepovoljna dobna struktura nenastavnog osoblja;
- Niska prolaznost studijskih godina i niska konačna završnost studiranja;
- Neravnomjerna distribucija znanstvene produktivnosti po nastavnicima i suradnicima;
- Nepostojanje međunarodnih znanstvenih projekata financiranih iz EU fondova;
- Slaba pokrivenost predmeta sveučilišnim udžbenicima, priručnicima i skriptama te nedovoljna primjena e-učenja u nastavi;
- Nedovoljno razvijen upravljačko-organizacijski sustav (nepostojanje ISO standarda);
- Nedovoljna povezanost sa sektorom javnog zdravlja i gospodarstva.
PRILIKE
- Iskorištavanje pozicije hrvatskog sporta i turizma u svijetu za kreiranje kolaborativnih znanstvenih istraživanja i sustava edukacije sportskih i drugih stručnjaka iz područja kineziologije;
- Usmjerenost na primijenjena znanstvena istraživanja i transfer znanja u praksu;
- Iskorištavanje sredstava iz fondova EU;
- Povećanje studentske i nastavničke mobilnosti;
- Jačanje veza s alumnijima fakulteta;
- Kreiranje programa na engleskom jeziku;
- Kreiranje novih programa cjeloživotnog obrazovanja;
- Uspostavljanje veze s područjem javnog zdravlja;
- Odredbe Zakona o sportu koje propisuju uvjete za obavljanje stručnih poslova u sportu.
PRIJETNJE
- Nedostatno financiranje nastavne i znanstvene djelatnosti iz proračuna RH;
- Nedovoljna i nepovoljna kadrovska reprodukcija nastavnika, suradnika i nenastavnog osoblja;
- Nedovoljna povezanost s primijenjenim područjima kineziologije;
- Odljev mladih ljudi u inozemstvo i privatni sektor;
- Pojavljivanje nelojalne konkurencije u zemlji i bližem okruženju;
- Neusklađivanje studijskih programa s potrebama tržišta rada i širim društvenim promjenama / zahtjevima.